۹۷ عادت طراحان بی نهایت سودبخش

اگر می خواهید بی نهایت سودبخش باشید، آن کاری را
انجام دهید که عاشقش هستید (آن به هر حال طراحی است) سپس شما نیاز دارید تا یک تعادل
خوب بین هنر و تجارت پیدا کنید. اساسا، شما به یک سر برای تجارت نیاز دارید و یک ذهن
برای طراحی
.

ظاهرا، طراحان سودبخش تفاوتی با غیرسودبخش های آن ندارند؛ یک تفاوت واقعی این است که طراحان بی نهایت سود بخش عادت های خاص توسعه
ای دارند که به آنها اجازه می دهد تا موفق شوند
.

۸سال پیش، من از نظر مالی تحت فشار بودم، نمی توانستم تمام قبض هایم را به موقع پرداخت کنم، مشتریان بدی داشتم؛ بعضی از آنها به موقع پولشان را پرداخت نمی کردند، نمی توانستم
کارمندان خوب پیدا کنم، روزها ۱۶ ساعت کار می کردم و تجارتم تمام وقت مرا می گرفت
و تمام انرژی ام را تخلیه می کرد…. اما پس از مدت کوتاهی برگشتم
.


آیا شما هم الان همچین حسی دارید؟

اگر شما می خواهید تجارت و زندگی ای را که به آن
علاقمندید بسازید، این ۹۷ عادت، کلید نجات شما خواهد بود…. و مزیت شما
!

به یاد داشته باشید که شما آزاد نمی شوید که فقط
شغل خودتان را ایجاد نمایید، شما آزادید تا یک سبک زندگی ایجاد کنید. تکنسین مدفون
در گودال ها نباشید، پیش قدم در تاسیس باشید. با این ۹۷ عادت شروع کنید و تجارت و زندگی
تان را تغییر دهید
.

 

طرز فکر / تشریفات روزانه

۱. هر صبح قبل از بیرون آمدن از رختخواب ۲۰ دقیقه، جواب هایی را که برای
طول روز نیاز دارید مرور کنید. این می تواند در مورد آروزهای بزرگ تان باشد، هدف های
کوچک، یک مشکل مشتری، یک محصول، یک وبلاگ جدید… هرچه. فقط از ۲۰ دقیقه ی اول روز
برای فکر کردن استفاده کنید  و شما از موارد
مختلفی که در جنبه های مختلف تجارت تان به وجود می آید، در امان خواهید بود
.


۲. سپاسگزار باشید. یک دفتر قدردانی داشته باشید. هیجان زده باشید که می
توانید آن را برای زندگی طراحی کنید
.


۳. یک دفتر یادداشت روزانه برای همه پیروزی های تان داشته باشید، بزرگ و
کوچک بنابراین شما می توانید فاصله ی آنها با خودتان را منعکس کنید (مخصوصا می توانید
به آن روزهای واقعا سخت برای یک لحظه برگردید)


۴. یک لیست از وبلاگ های طراحی مورد علاقه اتان تهیه کنید و روزانه آنها
را مشاهده نمایید. هر روز صبح زمانی را برای خواندن آنها در میان زمان استراحت و خوردن
کافه تان بگذارید
.


۵. مطمئن شوید که زمان های خوبی برای استراحت داشته باشید تا الهام بخش باقی
بمانید. اگر می توانید سالی یک بار خارج از کشور بروید، این چشم هایتان را باز می کند
تا به تجارت تان با چشمی مشتاق بنگرید که هرگز قبل از آن تجربه نکرده اید. این همچنین
شما را خلاق می کند
!


۶. انعطاف پذیری داشته باشید و در اقدامات پیشگیرانه خودسر باشید.


۷. بیشتر از جویدن، گاز بگرید و مانند دیوانه ها بجوید!


۸. بر روی کالاهای کوچک خودتان را به زحمت نیاندازید مانند آن مشتریان «خاص»
که در حال حاضر و دوباره حاضر می شوند. اگر شما به یک دست انداز خیابان برخورد کنید
از خودتان می پرسید «آیا من باید برای ۵ سال مراقب این باشم؟» و اگر جواب «نه» است
پس به راهتان ادامه دهید و نگذارید شما را آشفته کند
.


۹. بر مشکلات احساسی تجارت تان مسلط باشید.  این کار سختی است اما باید انجامش دهید. بر ببر
مسلط باشید… ببر را رام کنید! فردا یک روز جدید است
.


۱۰. شکست را در آغوش بگیرید. هر شکست شما را یک گام به رسیدن به هدف تان نزدیک
تر می کند. بعلاوه این فقط یک شکست درست اگر شما از آن درس بگیرید
.


۱۱. پشتکار (و بدست آوردن دوباره) واقعا کلید موفقیت است. هرگز تسلیم نشوید.


۱۲. یک روحیه ی کارآفرینی نترس ایجاد کنید. این به شما کمک می کند تا در دفعات
خوب و بد از روی فرصت ها بپرید
.


۱۳. همیشه یقین تان را درست کنید با لمس یک واقع گرایی…. اما نه زیاد یا
نه اینکه هرگز هیچ چیز جدیدی را تجربه نکنید
.


۱۴.یک دهنده باشید. همین است. فقط بیشتر بدهید. وب سایت های رایگان به موسسات
خیریه بدیهد، نه برای ستایش شدن و نه به خاطر یک تاکتیک بازاریابی، فقط به خاطر اینکه
موجب می شود تا ما احساس خوبی کنیم. روح تان را بر یک پایه تطهیر کنید
.


۱۵. جاهایی که خوشحال می شوید را پیدا کنید … و بروید آنجا زندگی کنید!
برای من. من می خواهیم نزدیک اقیانوس و جزایر باشم چون برای من الهام بخش است و احساس آزادی می کنم. مطمئنا این ۵ سال طول می کشد تا در یک وضعیتی قرار بگیرید که ما
بتوانیم حرکت کنیم اما حالا ما در یکی از زیباترین جاهای جهان زندگی می کنیم. تجارت
من (و خلاقیت من) سر به فلک می کشد چون حرکت و زندگی من هرگز شبیه نیست
.

 

دارایی ها

۱۶. یادبگیرید که «سود» یک کلمه خشن نیست. شما در تجارت هستید تا پول در بیاورید.
اگر شما خودتان را بیابید که همیشه علاقه تان را انجام می دهید، احساس گناه می کنید
که درجه تان را بالا ببرید یا کارهای خاص انجام دهید، همین حالا متوقف شوید و شروع
به قرار دادن سود خود به عنوان اولین هدف کنید
.


۱۷. یاد بگیرید که زمان پول است. لحظه ای.


۱۸. یک حسابدار شگفت انگیز پیدا کنید. و بیشترین دفترداران سازمان یافته ای
که می توانید را استخدام کنید؛ آنها تجارت و زندگی شما را تغییر می دهند (نه از لحاظ
مرحله های تنش زا)


۱۹. هزینه های واقعی خود را به سنت (کوچکترین واحد پول) بدانید. منظورم این
است که هر آدم بیکار و تنبل روی هر صندلی برای هر ساعت رو صندلی ای از جمله شما نشسته
اند
.


۲۰. میزان سود مطلوب تان را بدانید. آن ۳۰ یا ۵۰ درصد یا چیزی بین این؟


۲۱. در پایان هر کار میزان سود دهی تمام پروژه را اندازه بگیرید. نکته: از
یک نرم افزار
CRM برای انجام دادن بهتر این استفاده کنید.


۲۲. شما بازی نمی کنید (طراحی) مگر آنکه (مشتریان) پول ندهند. این بدان معناست
که «نه» کار خاص
!


۲۳. روزانه یک دید مشتاقانه به پول های صورتحساب بیاندازید!


۲۴. بر روی کنترل جریان پولی تان سخت کار کنید. این می تواند شما را بسازد
یا از بین ببرد
!

 

بازاریابی

۲۵. از متحدان استراتژیک مربیان کسب و کار، مشاوران بازاریابی، مدیران رویداد،
مراکز مشورتی تجارت، کپی رایت ها، شرکت های سئو که مانند یک جریان پایدار به درون هدایت
می کند. چگونه؟ شبکه . به رویدادها برو. افرادی را پیدا کن که پیش از این در مورد هدف
بازاریابی تو صحبت می کردند. با آنها دوست شو، با دانش ات آنها را تحت تاثیری قرار
بدهد، به آنها برای مراجعه شان پیشنهاد پول بده، با آنها نهار بخور و نوشیدی سرو کن
و جریان کسب و کار را در این تماشا کن
.


۲۶. خود را بسیار ضعیف گسترش نده ، زمانی که آن به حساب های اجتماعی رسانه
ای شما می آید، فقط آنچه را که می توانی انجام بده و آن را به درستی انجام بده. (قانون
شست: اگر توجه می کنی به اینکه چیزها را نصفه انجام دهی پس تو نیاز داری تا آن را به
اصول به عقب بازگردانی
(.


۲۷. وبلاگ خودتان را شروع کنید….. مثل دیروز! من ۵۰۰۰ مشتری سایتی در حال
حاضر و آینده دارم که الان در وب سایت
Web123 مشترک هستند و برند سایت جدید من که مخصوص طراحان است تا الان ۴۰۰ عضو
دارد
.


۲۸. لیست ایمیل های تان را با اولویت بسازید. من می دانم که خیلی طراحانه
به نظر نمی رسد، اما اینجا جایی است که همچنین می تواند: طراحی (و نوشتن) یک کتاب الکترونیکی،
یک ویدیو یا یک توشه باشد اما فقط چیزی را که می توانید برای تبدیل به یک آدرس ایمیل
پیشنهاد بدید را ایجاد کنید
.


۲۹. زمانی که شما یک لیست بازاریابی داشته باشید، هفتگی خبرنامه های آموزشی
با نکات سریع و لینک هایی به سایت تان برای آنها می فرستید. این هرگز موجب دست کشیدن
من از هدایت دیگران به درون نمی کند که آنها بگویند: «من بیشتر از یک سال خبرنامه های
تو را گرفتن و حالا عاشق آنها هستم…. پس من دیگر به دیگران مراجعه نمی کنم، من حاضرم
الان از تو بخرم». بدون شوخی
!


۳۰. بی پروا باش. نترس که فقط تو اضافه هستی و همه نیستن.  و هرگز بخش اول خودت را با بخش بیستم دیگران مقایسه
نکن. هرکس منحصر به فرد است. اینجا فقط یکی از تو هست و به من اعتماد کن، مردم می خواهند
بدانند تو چه چیزی برای گفتن داری
.


۳۱. در توییتر فعال شو. این مانند شبکه های استروئیدی است.


۳۲. یاد بگیر چگونه خود را به درستی در فیسبوک در معرض فروش قرار دهی. فیسبوک
برای من شهر سوق دادن است
!


۳۳. فقط بر روی یک رسانه ی بازاریابی تمرکز نکن، به مدارس قدیمی برو و در
مقابل مردم قرار بگیر. این تو را از درهم ریختگی در امان می دارد
.


۳۴. کسانی را که پیش از این با افرادی که تو در نظر داری صحبت کرده اند پیدا
کن و بر روی چگونگی کار باهم و داشتن لیست آنها، کار کن. (مطمئن باش که این یک کار
دو سر سود است
(


۳۵. سایت های مهمان را در سایتت قرار بده. من قانون ۳ به ۱ را برای بیشترین
نتیجه اعمال کردم. هدف من ارسال ۳ پست مهمان برای هر ۱ پست خودم در هر هفته است
.


۳۶. به دنبال افرادی باش که برای تو کار می فرستند. به آنها نشان بده که از
آنها متشکری در غیر این صورت ممکن است آنها متوقف شوند. یک برنامه ارجاعی در نظر بگیر.
این برای ما بسیار عالی کار می کند. ما برنامه ارجاعی مان را به سادگی نگه می داریم:
ما نمی خواهیم اطراف مان را با هدایا و پست ها خراب کنیم، ما به پرداخت پول نقد می
چسبیم. شما یک وبسایت مشتری به من ارجاع بده، تو به محض اینکه مشتری پولش را پرداخت
کرد، پولت را دریافت می کنی. تو یک مشتری طراح همکار معرفی کن، تو هم پاداشت را می
گیری. ارجاع پرداخت پول به صورت آنلاین ساده، سریع و همیشگی است! و اگر شما فکر می
کنید چقدر می ارزد که کسب و کار های جدید پیدا کنید و تبدیل کنید، یک حس مالی ساخته
می شود
.


۳۷. مشترین موجودتان را سورپریز کنید زمانی که آنها کمترین پیش بینی را دارند
(البته با چیزهای خوب
!(


۳۸. زیگ باشید زمانی که آنها زاگ هستند. تحلیل کنید که رقبای طراحی  شما چه کاری انجام می دهند و شما کاملا برعکس آن
را انجام دهید. زمانی که من شروع به استفاده از سایت کردم، فهمیدم که رقبای من برای
پشتیبانی شارژ شده اند، ارتقاء نرم افزار سیستم مدیریت محتوا،  حساب های ایمیل، پهنای باند، طراحی های مجدد، طرح
های سایت موبایلی، همه چیز!  مشتریان برای یک
تا دو سال نخواهند دانست  آن چیزی را که آنها
به عنوان هزینه های اضافی اضافه کرده اند و تقریبا به درد هم نمی خورد. من اخلاقا مقابل
این روش از تجارت بودم، پس این هوشمندانه تر بود که مدل کسب و کارم شامل یک ساختار
قیمت گذاری ثابت باشد که همه این چیزها را برای یک مقدار کم ماهیانه باهم ترکیب کند.
یافتن یک قیمت که برای مشتری بیارزد و موثر باشد و برای کسب و کار من سودبخش باشد،
آسان نبود، اما ما این کار را انجام دادیم. سرویس قیمت ثابت الان نقطه اصلی تفاوت و
نقطه پیروزی ما در تعداد زیادی از تجارت هایمان است. این «گاو ارغوانی» ماست
.


۳۹. در کپی رایتر (و فهم سئو) یک سرمایه گذاری شگفت انگیز کنید، برای همه
وب سایت ها و نمونه بازاریابی های تان.  این
بسیار باارزش است
.


۴۰. اگر شما هنوز نمی توانید متخصصان خانگی تهیه کنید، تمام استعدادتان را
برای گرفتن متخصصان کپی رایترها، بازاریاب ها، تصویرگران، متخصصان
Seo و PPC باهم بگذارید و در ایجاد یک رابطه قوی سخت کار کنید. باهم شما می توانید
بیشتر سود کنید
.


۴۱. محتوای با ارزش ایجاد کنید که مشتریان تان را کمک می کند تا یک مشکل را
حل کنند و شما را تبدیل به یک معلم می کند، کسی که جدا مصالح آنها را می داند
.


۴۲. زمانی که شما یک درخواست در سایت تان قرار می دهید، همه چیز را پایین
آورید، تا بلکه در زمانی که آنها هنوز در سایت هستند، آنها را یک راست به آن سمت هدایت
کند. اگر نمی توانید، کسی را که می تواند، مامور کنید. شانس تبدیل شما، البته با در
نظر گرفتن همه چیز به صورت مساوی، بی اندازه افزایش خواهد یافت
.


۴۳. یک هدف برای برقراری ارتباط شخصی با ۲۰/۵۰/۱۰۰ ارتباط در روز معین کنید،
هرچند شما می توانید این را مدیریت و تحمل کنید. در توییتر، سایت، کامنت ها، ایمیل
ها، کامنت های فیسبوک، یا یک عکس باشد، فقط یک عدد معلوم کنید و آن را انجام دهید
.


۴۴. تمرکز. سعی کنید و پاشنه ی بازاریابی اتان را برگزینید سپس تیم است که
آن چیزی را که شما دوست دارید بیشتر انجام می دهد و فقط بر روی آن تمرکز کنید. سر من
بسیار شلوغ است که هر چیزی را امتحان کنم و در راه های زیاد مختلف تضعیف کنم اما زمانی
که من فقط روی یک پروژه بزرگ تمرکز کرده ام، این یک نقطه عطف مهم برای تجارتم بوده
است
.


۴۵. خدمات به مشتریان را اولویت اول تان قرار دهید. به نظر چرند می آید ولی
ما هر دفعه ۱۰۰ درصد رضایت مشتری را داشته ایم. نه کمتر. و سخت کار کنید تا تیم تان
را هم وادار به این کار نمایید
.


۴۶. همیشه مایل اضافی بروید، همیشه. زمانی که شما جلوی در شرکت ما قدم می
زنید، این نقل قول بسیار بزرگ بر روی دیوار چاپ شده است: “هیچ ترافیکی مقابل مایل اضافی
وجود ندارد
  – Roger Staubach


۴۷. کمک کنید، نفروشید. مشتریان شما واقعا طرح های مجلل نمی خواهند، آنها
نتایج را می خواهند. آنها راهنمایی هایی بیشتر، فروش بیشتر، تماس های تلفنی بیشتر و
پول بیشتری می خواهند. پس به آنها کمک کنید تا به آن برسند. با راهنمایی های شما


۴۸. برای هر پروژه ای که انجام می دهید، «نتایج برای مشتریان» را داشته باشید.
این چیزی است که شما به خاطر آن پرداخت می کنید. نقل قول “
Henrik
Fiskar
: اگر طراحی سودبخش نباشد، پس یک هنر است


۴۹. هرگز فراموش نکنید که این مشتریان شما هستند که غذا را روی میز قرار می
دهند پس هرگز به آنها بی احترامی نکنید. اگر شما آنها را دوست ندارید، آنها را از خود
برانید و زمان بیشتری را با آنها باید داشته باشید
.


۵۰. اگر نمی توانید آنها را از خود برانید، یک مالیات بارگذاری اضافه کنید.
این تمام چیزی است که من در مورد آن خواهم گفت
.


۵۱. یک مشاور برای مشتریانتان باشید. آنها نظرات کارشناسی شما را می خواهند،
پس به آنها صادقانه مشاوره دهید، هرچند در این زمان، سخت باشد. آنها در یک مسافت طولانی
به شما احترام خواهند گذاشت
.


۵۲. محصولات و سرویس هایی که کامل و شایسته هستند را برای بازار هدف ایجاد
کنید. سعی نکنید یک میخ چهارگوش را در یک سوراخ گرد کنید… از چشم انداز و مشتریان
بخواهید آنچه را که آنها واقعا می خواهند و روشی پیدا کنید تا پیکره آن را با قیمتی
که بتوانند تهیه کنند به آنها بدهید. برای مثال: زمانی که من یک محصول وب سایت بودجه
می سازم، من باید یک محصول لوگوی بودجه که به آن بخورد ایجاد کنم. اما شما نباید قیمت
لوگو را بگیرید مگر اینکه همزمان برای وبسایت نیز پرداخت کنید
.


۵۳. صبر نکنید تا یک محصول کامل شود بعد آن را در بازار جا بیاندازید.  (و این از نقاهت – کمال می آید!). “اگر شما از اولین
ورژن از محصولتان خجالت می کشید، شما آن را دیرتر در بازار جا می اندازید 
“. Reid Hoffman


۵۴. بروی محصولات / سرویس هایی کار کنید که اخیرا بیشترین سود را داشته است…
و اگر آنها همچنین سرویس هایی را می دهند که مشتریان تان می خواهند، شما باید آن را
بسازید
!


۵۵. اگر معمول ترین سرویس های شما کمترین سود را می دهد (و اگر شما مطمئن
نیستید، به همه یادداشت من زیر عنوان دارایی مراجعه کنید!) … سپس یک راه بیابید تا
آن را تغییر دهید. آیا الان زمان آن رسیده که قیمت را بالا ببرید یا آیا می خواهید
همه خدمات غیرسود ده را ببرید؟ (ما پیشنهاد مدیریت رسانه اجتماعی را متوقف کردیم زیرا
این فقط به اندازه کافی در نقطه سر به سر سود که مشتریان ما حاضر به پرداخت بودند،
سودده نبود)


۵۶. ذهن-دمیدن، زانو-لرزش، شهر-صحبت مقدار باورنکردنی را پیشنهاد دهید. سپس
از بالا پشت بام فریاد بزنید که این
USP شماست.

 

خلاق بمانید

۵۷. یک ساعت در روز را به یادگیری چیزهای جدید بگذرانید، هرچند این خواندن
وبلاگ، انجام دوره های آموزشی، تماشا کردن وب ها، خواندن کتاب ها، صحبت با همسالان
و یا غیره باشد. این فقط ۴ درصد روزتان را می گیرد پس این را عادت کنید و خطوط زیرین
شما به خاطر این از شما متشکر خواهند بود
.


۵۸. مطمئن شوید که زندگی خلاقانه شما زمانی که در را ساعت ۵ بعدازظهر می بندید
به پایان نرسد (یا ساعت ۱۱ شب). با غذاهایی که می پزید، لباس هایتان، قفسه آبدارخانه
تان، قدم زدن در لباس تان، بچه های تان و … خلاق بشوید. خلاقیت را، اشتیاق، عادت
و زندگی تان کنید. این یک شغل نیست، این یک دعوت است
.


۵۹. بیرون از خانه را ناحیه راحتی تان قرار دهید، این جایی است که جادو اتفاق
می افتد
.


۶۰. در درخت غارتان استراحت نکنید. فقط به خاطر اینکه مشتریان شما هنوز کار
شما را قبول می کنند، به این معنا نیست که طراوت و تازگی شما را نگرفته است. شما شاید
نتوانید طراوت و تازگی به خودتان ببخشید، اما همسالان شما می توانند! جدا، فشار دادن
آن مرزهای طراحی، به این معناست که چیزهای بزرگ برای تجارت شماست
.


۶۱. کارهای آنلاین تان را نشان دهید، بحث کنید و بازخورد بگیرید در جاهایی
مانند
Dribble, Behance Network, TheLoop, Deviant
Art, How Design, Creattica, Forrst,ColourLovers
و غیره که بسیار کمک می کند.


۶۲. خودتان را هل بدهید. هر کار طراحی شما باید بهترینتان باشد. شما نیاز
دارید تا همانند مشتری تان خودتان را تحت تاثیر قرار بدهید
.


۶۳. تعطیل کنید (گاهی اوقات) و فیزیکی شوید!


۶۴. فضای تان را جایی زیبا، ساکت و آرام بخش قرار دهید برای کار که شما دوست
دارید و اینکه خلاق می شوید
.


۶۵. ذهن تان را با هنر و فرهنگ پاپ تغذیه کنید. بهترین خلاقان، از کارهای
افراد خلاق دیگر الهام می گیرند…. نه این دزدی نیست
!


۶۶. شبکه با طراحان دیگر. در حباب تان گیر نیافتید، مخصوصا اگر شما مانند
من در خانه کار می کنید.  به مکالمه با جوامع
طراحی مختلف بپیوندید. اگر شما مثل من محلی هستید، همیشه گروه های فیسبوک، گروه های
LinkedIn، انجمن ها، سایت ها هستند…
اینجا یک جهانی بیرون وجود دارد که باید با آن مواجه شوید
!


۶۷. کمتر تلویزیون ببینید…. کامپیوتر را هم خاموش کنید!


۶۸. چیزهای بیشتری با دستان تان انجام دهید. این خلاقیت شما را مثل آب روان
می کند
.

 

سیستم ها / ابزار / زمان

۶۹. یاد بگیرید که زمان شما محدود و قیمتی است.


۷۰. با هر راهنمای درونی ملاقات نداشته باشید فقط به خاطر اینکه آنها برای
یک چیز درخواست می کنند. نیازهای شان پشت تلفن بیان کنید، یک پروپوزال به آنها بفرستید
سپس اگر شما چراغ سبز دریافت کردید، یک قرار در بانک بگذارید و سپس رو در رو با آنها
ملاقات کنید
.


۷۱. چرخ را دوباره اختراع نکنید. تا جایی که می توانید فرآیند های استاندارد
شده ایجاد کنید
.


۷۲. یک الگوی پروپوزال قیمتی شگفت انگیز بسازید که ترکیب فروش کاملی بین نمونه،
جلوه های بصری و آسان کردن این فرآیندها باشد که شما بتوانید پروپوزال های تان سریع
تر آماده نمایید. سریعتر به قیمت برسید، نرخ تبدیل را بالا ببرید. بعلاوه بهتر این
است که زمان کمتر روی آن تلف می کنید
.


۷۳. تا آنجا که می توانید الگوسازی کنید! من ایمیل های پیش نوشته ی زیادی
شبیه این دارم: «اینجا راهکار صفحه ی اصلی شماست» به همراه یک فرم که از آنها سوالات
دقیق برای بازخوردهای شان می پرسد. ما همچنین ایمیل هایی برای «ممنون به خاطر پرداخت
تان» «سایت شما زنده است، حالا زمان محتواست» و «تبریک، شما زنده اید، بعدش چیست؟»
داشتیم. من احتمالا بیش از ۵۰ تا از این الگوهای از پیش نوشته دارم. این کار زمان کمی
از ما می گیرد و این تضمین را می دهد که یک پیغام ثابت به همه کارکنان خواهد رسید
.


۷۴. هر دقیقه در هر پروژه را لیست کنید. چگونه خواهی دانست که شما وقت کافی
دارید زمانی که شما زمان تان را پیگیری نمی کنید؟


۷۵. یک نقشه عملیاتی / نقشه کاربردی برای همه کارهای «پیچیده» تکرار شونده
تان داشته باشید. (شبیه یک پروژه ی وب سایت تجاری آنلاین،  وغیره) باید همه وظایف خواسته شده و زمانی که نیاز
دارند برای اینکه سود ده باشند استخراج شود
.


۷۶. همیشه پیشرفت پروژه های تان را در مقابل نقشه عملیاتی پیگیری کنید. این
معیار شماست و تنها راه برای اینکه بدانید پیروز می شود یا می بازید
.


۷۷. چک لیست ها یا روش های وظایف تکراری برای نگهداری کیفیت ایجاد کنید مخصوصا
از کارکنان بگیرید. برای من سال ها طول کشید تا فرآیند ساخت سایت را گسترش بدهم که
موثر و سودبخش است. من این را به عنوان یک نگه دارنده نیاز دارم. این دلیل این است
که همه چیز «غیر خلاقانه» در
Web123 یک چک لیست یا یک روش دارد. برای مثال، آپلود کردن محتوا یک چیز بسیار
مهم و وقت گیر اما بسیار پست است. این بسیار آسان است که چیزی را فراموش کنی اگر چک
لیست نداشته باشی. این دلیل این است که من به طراحان قدیمی ام یک چک لیست ۸ صفحه ای
برای پیگیری داده ام. زمانی که آنها آپلود را تمام کردند، تمام مدیران پروژه چک لیست
را با سایت مقایسه می کنند قبل از اینکه سایت روی خط برود. شما ممکن است که فکر کنید
این به درد نمی خورد اما اشتباهات کثیف در محتوا موجب نارضایتی مشتریان می شود که به
شما کار بیشتر سفارش نخواهند داد
.


۷۸. همیشه یک محدودیت بر آنچه که هزینه های تان را شامل می شود، بگذارید.
بنابراین برای مثال اگر این یک وبسایت است، تعداد صفحات یا محصولاتی را که آپلود می
کنید را بردارید، یا ساعاتی را که در آپلود آنها می گذارید اما همیشه هدف تان را پوشش
دهید
.


۷۹. همان طور که شما رشد می کنید، نرخ ساعتی شخصی تان افزایش می یابد. من
الان ۲۲۰ دلار در ساعت قیمت دارم. طراحان قدیمی من ۱۶۵ دلار هستند، جدیدتر ها ۱۰۰ تا
۱۲۰ دلار. این خوب است که نرخ های مختلف برپایه تجربه و کیفیت داشته باشید
.

 

مدیریت / رهبری / ترقی

۸۰. اگر شما می خواهید بزرگ شوید، مطمئن شوید که شما با طراحی کم مشکلی ندارید.
بیشتر وقت من در این روزها به همراه ۲۰ کارمند صرف مدیریت افراد می شود. فقط برای آن
آماده باشید
.


۸۱. یک مربی تجارت شوید. بهترین چیزهایی که من تا حالا انجام داده ام سرمایه
گذاری در معلمی بود. بله آن پرخرج بود اما بسیار بیشتر از آن به من بازگردانده شد.
من با مربی ام مدت ۲ سال کار می کردم و حسابدار من آن را سریع حساب و پیگیری کرد که
یک دهه سود کرده ام
!


۸۲. از استخدام اولین کارمندتان نترسید. اینجا چیزی نیست که بگوید نمی توانید
با آنها قرار داد ببندید و سپری کردن فقط ۵ تا ۱۰ ساعت در هفته به جای کار در کل هفته
و کارمزد گرفتن
.


۸۳. زمانی که حجم کار به ۱۲۰ درصد رسید اولین کارمند را استخدام کنید. سپس
کارمند بعدی تان را زمانی که حجم کارتان به ۱۲۰ درصد رسید استخدام کنید. بله من می
دانم، شیطان درسته؟


۸۴. به آرامی استخدام کنید و سریع اخراج نمایید.


۸۵. فقط یک تیم بازیکن استخدام کنید. متناوبا.


۸۶. افراد باهوش تر از خودتان استخدام کنید و طراحانی که بهتر از شما طراحی
می کنند
.


۸۷. به آنهایی که برای شما سخت کار می کنند، پاداش بدهید اما به یاد داشته
باشید: “اول تلاش می آید و بعد پاداش
.”


۸۸. با مثال راهنمایی کنید. هر روز ساعت ۱۱ سرگردان نباشید اگر می خواهید
هر روز تیم تان به موقع بیاید. قدم و قدم بزنید
.


۸۹. «کارهای عشقی» انجام ندهید و فکر کنید که این درهای بیشتری به روی شما
باز خواهد کرد. آنها همیشه نتیجه معکوس می دهد و زمان و پول شما را هزینه میکند
.


۹۰. بر یک پایه ی قانونی پیروزی هایتان را جشن بگیرید. هرچند کوچک هایش را.
(ما نوشیدنی می نوشیم و هر جمعه برای تیم مان موفقیت هفته شان را جشن می گیریم و هر
سه ماه در یک مقیاس بزرگتر چیزی را انجام می دهیم تا بگوییم «ممنون» و رسیدن به اهداف
مان را جشن می گیریم
.(


۹۱. آماده گذشت باشید. بله افرادی که اشتباهاتی مرتکب می شوند اما شما باید
به آنها اجازه بدهید تا رشد کنند
.


۹۲. آماده شنیدن ایده های همه تیم تان باشید و بر روی ایده های خوب ریسک کنید.
(بازاریاب من مدل
SAAS را برای برنامه شریک من پیشنهاد داد و این بهترین چیزی بود که ما تاحالا
انجام دادیم
!)

 

برنامه ریزی

۹۳. یک صفحه برنامه ی تجاری تهیه کنید که به شما به وضوح، قابل شمارش و نتایج
را نشان دهد. برنامه تان را چاپ کنید و هرجا نصب نمایید (حتی پشت در استراحتتان در
دفتر کار
!(


۹۴. هر ژانویه، بعد از اینکه یک استراحت خوب داشتید و کار مشتری به اتمام
رسید، به محلی که احساس خوشحالی می کنید بروید و تمام اهداف سال تان را برنامه ریزی
کنید. فقط عادت نوشتن آنها شما را بسیار به رسیدن به آنها نزدیک می کند. من اصالتا
دوست دارم ذهنم را در این ۷ کلید در زندگی ام باز بگذارم
:

الف) خلاقیت

ب) تجارت

ج) خانواده / دوستان / همسر

د) سلامتی، برازندگی و تندرستی

ه) در اجتماع

و) خود توسعه گی

ز) تعطیلات / خوشی / سرگرمی

 

۹۵. به جلو بنگرید، برنامه ۵ ساله تان را بسازید سپس از پشت شروع به کار کنید
چهار مرحله اصلی را که نیاز دارید به هدف های تان برسید، تبدیل به طرح کنید. سپس در
جزئیات بیشتر وارد شوید و هر ۹۰ روز کار کنید تا به آن مراحل برسید. یک برنامه روزانه
از دفتر کارتان داشته باشید درست قبل از اینکه هر مرحله آغاز بشود. نکته: ما اغلب آنچه
که می توانیم در یک سال انجام دهیم را دست بالا می گیریم و همین طور کاری که در ۵ سال
می توانیم انجام دهیم را
!


۹۶. اگر شما کارمند استخدام کرده اید، همیشه با «چرا» با تیم تان ارتباط برقرار
کنید. یک ماموریت و بصیرت داشته باشید اما آن را خوب کنید – نه یکی از آن کسانی که
در طراحی می خواهند به طراحی بچسبند و به کسی نشان ندهند. زمانی که شما این را با تیم
تان قسمت می کنید این به آنها کمک می کند که واقعا «چرایی» پشت کارهای روزانه را بدانند
و چرا این وظایف روزانه طولانی تر می شوند. این باعث می شود که آنها احساس کنند بخششی
از تصویر بزرگتر هستند
.


۹۷. به طور مداوم به راه های پیشرفت نگاه کنید. در تجارت این می تواند کوچکترین
چیز باشد اما این پیشرفت های کوچک به زودی جمع می شوند. در پیشرفت شخصی تان، سعی کنید
تا ستون را هر سال در چند راه بلند کنید. هرگز در خودتان ننشینید و استراحت نکنید یا
طراوت خود را از دست ندهید و راکد نشوید… و این درآمدتان خواهد شد
!


این لیست شخصی من از ۱۰ سال طولانی رشد از یک طراح
گرافیکی آزاد شکننده در روستایی در استرالیا تا یک شرکت طراحی وب با ۲۰ کارمند که در
کل استرالیا موج تولید می کند (بله آن یک هشدار خود – توسعه گی بود
)

 

جمع بندی

آیا همه این ۹۷ عادت را من هر روز انجام می دهم؟
صادقانه؟ جواب منفی است! یک چیزی که بدون قصور انجام می دهم تمرین تفکر ۲۰ دقیقه ای
هر روز صبح است و من همیشه به دنبال راه هایی برای پیشرفت خودم و تجارتم هستم
.

همه ۹۰ عادت دیگر را، بله من همه آنها را انجام
می دهم … بعضی اوقات! از آنها درزندگی روزانه هر زمان که نیاز داشته باشم استفاده
می کنم. به نظر من مهمترین چیز سعی کردن است. اگر شما به نصف این دستورات عمل کنید
آنگاه شما یک مایل از رقبایتان جلوتر هستید و اینکه دقیقا جایی هستید که استحقاق آن
را دارید
.

 

 منبع graphicdesignblender.com

Leave a Reply

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های ضروری مشخص شده‌اند. *