دستورالعمل جدید اجرایی تبلیغات محیطی تصویب شد


کمیته مرکزی سازمان‌های تبلیغاتی کشور، دستورالعمل جدید اجرایی تبلیغات شهری(محیطی) را در هشتاد و چهارمین جلسه خود به تصویب رساند.
به گزارش یاقوت به نقل از وبسایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این دستورالعمل شامل ١۶ ماده، ‌١٢ تبصره و ٢٧ بند است و تصویب آن با هدف به روزرسانی ضوابط و مصوبات قبلی کمیته مرکزی، رفع مشکلات حوزه نظارت بر تبلیغات محیطی، تسهیل فرآیند صدور مجوز برای طرح‌های تبلیغات محیطی و فعالیت کانون‌های این حوزه صورت گرفته است.
بر اساس دستورالعمل یاد شده، «تبلیغات محیطی» شامل هر گونه فعالیت تبلیغاتی است که از طریق تابلوهای تبلیغاتی اعم از دیواری، پارچه‌ای، فلزی، رایانه‌ای، ‌متحرک و منقوش بر وسایل نقلیه برای معرفی یا تبلیغ کالا، خدمات و هر نوع فعالیتی که برای اطلاع‌رسانی و اعلان عمومی در سطح شهرها، راه‌های مواصلاتی، فرودگاه‌ها، پایانه‌های مسافربری، ‌ایستگاه‌های مترو و اتوبوس و سایر اماکن عمومی مورد استفاده و بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
برای مشاهده این دستورالعمل‌ اینجا را کلیک کنید.

Brand new billboard and a wispy blue sky

پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های ضروری مشخص شده‌اند. *