هویت بصری و وبسایت موزه‌های هنرهای زیبا سانفرانسیسکو / استودیو Aerolab 

پروژه‌ای که در ادامه مشاهده می‌کنید، طراحی هویت بصری و وبسایت موزه‌های هنرهای زیبای سانفرانسیسکو است که توسط آژانس تبلیغاتی Aerolab آرژانتین انجام شده است.

این آژانس که تجربه‌ی چشم‌گیر و قابل تحسینی در زمینه طراحی برند دارد در توضیح این پروژه آورده است:

“در آگوست سال ۲۰۱۶ بود که موزه‌ها هنرهای زیبای سانفرانسیسکو طرح پیشنهادی برای بروزرسانی هویت بصری و قالب سایت خود را درخواست کرد. هدف آن‌ها ارتقاء هویت بصری و مدرن کردن ظاهر سایت این دو موزه مهم سانفرانسیسکو بود. در حقیقت ایجاد یک نگاه تازه و نیز کمک به بهبود تجربه کاربران در هنگام تعامل با این سازمان از طریق کانال‌های ارتباطی مختلف را می‌خواستند.

کار با این موزه چیزی به ما نشان داد که قبل از آن در کار با هیچ سازمانی تجربه نکرده بودیم. گستره وسیع مخاطبان و نیز عمیق بودن مفهوم و معنای مورد نظر ما را واداشت تا غرق در این پروژه شویم و آن را فرصتی استثنائی بدانیم.”

آن‌ها درباره چگونگی شکل‌گیری ایده اولیه هویت بصری جدید می‌گویند:

“زمانی که دقیق‌تر به دو موزه نگاه میکنیم، دو الگوی خاص توجه را بیش از هر چیزی جلب می‌کنند. موزه‌ی De Young توسط الگویی از دوائر منظم شناخته می‌شود که مختص این موزه است. همچنین موزه‌ی دیگر یعنی Legion of Honor دارای این ویژگی خاص است که الگوهای متقارن در یک قوس اصلی و ستون‌هایی منظم در میانه آن را تشکیل می‌دهند. در این میان این الگوها بود که ایده‌ی اصلی طراحی هویت بصری و نقشه سایت موزه‌ها شکل گرفت. در حقیقت این الگوها یک نمایش بسیار ساده از موزه در سطح انتزاعی هستند و این برای یک هویت بسیار کارآمد است. در نتیجه این دو الگو به هویت موزه‌های هنرهای زیبای شهر سانفرانسیسکو تبدیل شدند.”

Leave a Reply

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های ضروری مشخص شده‌اند. *