هویت بصری و بسته بندی برای عسل شفا / استودیو Creative Pixels

همه ی نشانه هایی که از عسل در ذهن شما وجود دارند چه چیزهایی هستند؟ با برده شدن نام عسل چه اشکال و اشیائی به ذهن شما خطور خواهد کرد؟ ایده ی شما برای طراحی هویت بصری یک شرکت تولید عسل چیست؟ عسل در حقیقت چه جایگاهی در تغذیه ی انسان دارد؟  این ها سوالاتی هستند که اعضای استودیو Creative Pixels در یک پروژه طراحی هویت بصری به آن پاسخ دادند. پروژه ای که در آن لوگو بهمراه یک بسته بندی خلاق برای شرکت تولید و عرضه ی عسل “شفا” طراحی و اجرا شده است.

اعضای این استودیو با در نظر گرفتن شکل هندسی کندو که دارای شش ضلع منظم و متقارن است فرم کلی لوگو را ایجاد نموده و برای نزدیک تر شدن به مفهوم مورد نظر از قطره ای بهره بردند که می تواند به خوبی نشان دهنده ی عسل باشد. “شفا” نامی است که برای این شرکت در نظر گرفته شده است و دارای معنای درمان و بهبودی در زبان عربی است. آنها می خواستند با انتخاب این نام بگویند که عسل می تواند با جایگزین شدن بجای شکر و قند به سلامت انسان کمک زیادی نماید.

استودیو Creative Pixels برای طراحی بسته بندی نیز از همین ایده استفاده نموده و جعبه ی محصولات را با استفاده از اشکال شش ضلعی طراحی کرد. در ادامه تصاویری از این پروژه را مشاهده می نمایید :

Shifa_Honey (3) Shifa_Honey (4) Shifa_Honey (8) Shifa_Honey (6) Shifa_Honey (2) Shifa_Honey (7) Shifa_Honey (5) Shifa_Honey (9) Shifa_Honey (13) Shifa_Honey (1) Shifa_Honey (12) Shifa_Honey (10) Shifa_Honey (11)

Leave a Reply

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های ضروری مشخص شده‌اند. *