موشن گرافیک خطوط هوایی united

شرکت خطوط هوایی united برای تبلیغات خود، تصمیم می‌گیرد مفاهیم مورد نظر تبلیغاتی خود را بصورت موشن گرافیک تولید نماید. Leo G Franchi هنرمند اهل آرژانتین که فعالیت زیادی در این زمینه داشته است مسئولیت این تیزر تبلیغاتی شرکت United را بر عهده می‌گیرد. او درباره کار خود می‌گوید: ” من تیم خلاقی دارم که سعی می‌کنیم با ایجاد تصاویر انیمیشن سطح درک و فهم و سرعت انتقال پیام را برای مخاطب بالا ببریم. این تصاویر محرک برای قابل فهم کردن هر مفهومی کمک زیادی به ما می‌کند. این تیزر نیز توسط مفاهیم ارائه شده از سوی شرکت united طراحی و اجرا شده است.”

در ادامه این تیزر تبلیغاتی و مراحل طراحی آن را مشاهده می‌نمایید.

united-motion-1united-motion-1united-motion-2united-motion-3united-motion-4united-motion-1united-motion-2united-motion-3united-motion-4united-motion-5united-motion-6united-motion-7united-motion-8united-motion-9united-motion-10

پاسخ دهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های ضروری مشخص شده‌اند. *