لوگوهایی با تکنیک فضای منفی

در میان سبک های طراحی لوگو، طراحی با استفاده از فضای منفی، قدری جذاب‌تر به نظر می‌رسد. معمولاً در این لوگوها و در کل در کارهایی که با این تکنیک طراحی می‌شوند خلاقیتی وجود دارد که دو یا چند مفهوم را به هم می‌تاباند به طوری که هم هر دو مفهوم در طرح هستند و هم در یک نگاه یک کلیت واحد به بیننده القا می‌شود. در جاهایی نیز یکی از این دو مفهوم  یک نوشته است. ارزش این کارها به خلاقیتی برمی‌گردد که یک فضای سفید بی‌هویت را با یک شئ سفید دارای هویت جایگزین می‌کند.

اگر شما نیز با این تکنیک لوگو یا طرحی را خلق کرده‌اید می‌توانید از طریق contact.yaghout@gmail.com برای ما بفرستید تا دیگران نیز کار شما را یه اسم خودتان در این محموعه ببینند.


8132578472460037289
9d3004890d751aa734da227be1a5e67f
1831517333260532683483486916817188057554484471802620967755893264341392159263 744243737081828593878230654755653856468567482454446773437123299441485771597279697697201630341352269611733705774405893091588356944016311933412734934295568414284163349380225983329711634307392465579741568719053420397094958471510447766169436402377463909180779882181465615482118984415878081954653378258064838785093180419673173

Leave a Reply

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های ضروری مشخص شده‌اند. *