تبلیغات بانکداری الکترونیک موسسه ملل / امید سیف

خدمات بانکداری الکترونیک امروزه جزو مهم‌ترین مزیت‌های سیستم بانکداری در دنیا محسوب می‌شود. موسسه ملل اخیرا تبلیغاتی در این زمینه اکران کرده است. امید سیف مسئولیت این تبلیغات را بر عهده داشته و درباره آن چنین گفته است:

“طراحی تبلیغات برای خدمات بانکداری الکترونیک موسسه ملل دارای دو عنصر اصلی است، سکه و کره زمین. سکه به عنوان نمادی مطمئن و آشنا از بانک و سرمایه‌گذاری است و قرار گرفتن آن در حالت یک کره درحال چرخش احساسی جالب و نوستالوژیک به مخاطب القا می‌کند. کره زمین خود نمادی از ملل مختلف و قرار گرفتن سکه بجای آن نشانی از گردش سرمایه میان کشورهای مختلف است. کپی رایت این تبلیغ که توسط عابس خلقی طراحی شده به خوبی تکمیل کننده‌ی مفهوم تبلیغ است.”

موسسه مللتبلیغات موسسه ملل

Leave a Reply

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های ضروری مشخص شده‌اند. *