باز طراحی هویت بصری مجموعه تفریحی play city / استودیو Backbone

یک مجموعه شهر بازی در ارمنستان با نام play city تصمیم می‌گیرد هویت بصری و تمامی اجزای برندینگ خود را باز طراحی نماید. این بازطراحی شامل لوگو، پوستر هر بخش از شهر بازی، بلیط ها و … است. استودیو backbone که یک مجموعه طراحی گرافیک مشهور در ارمنستان است مسئولیت این پروژه را بر عهده می‌گیرد.

استودیو backbone در توضیح این پروژه می‌نویسد:

در انجام پروژه بازطراحی Play city با چالش هویت بصری و لوگوی جدید رو به رو بودیم. این پروژه، شامل طراحی کاراکتر و پوستر برای تمامی وسایل تفریح و سرگرمی این شهربازی بود که به یکدیگر متصل نبودند اما می‌بایست در یک فضا و تم کلی قرار می‌گرفتند.

اولین قدم برای ایجاد فضای یکدست میان تمامی سرویس‌های شهربازی، طراحی آیکون بود که در یک فضای خطی صورت گرفت و حس پویایی از طریق خطوط منتقل شد.

همچنین تکنیک تلفیق وکتورهای گرافیکی وسایل بازی‌ها با اشخاص واقعی، ایده‌ای بود که توانست ارتباط زیبا و جالبی میان دنیای واقعی و دنیای بازی و سرگرمی ایجاد نماید.

و در آخر برای هر کدام از امکانات و سرویس‌های شهربازی یک طیف رنگی خاص در نظر گرفته شد و چنانچه وسیله‌ی جدید به این مجموعه اضافه شود، برای آن وسیله طیف رنگی جدید اختصاص داده خواهد شد.

در ادامه تصاویری از این پروژه را مشاهده می‌نماید.

Leave a Reply

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های ضروری مشخص شده‌اند. *